Henk Hoogenkamp wordt beschouwd als een pionier in zijn vakgebied. Hij vond het dan ook vervelend dat het vaak lang duurde voordat zijn boek via uitgevers beschikbaar was, omdat hierdoor de inhoud minder actueel was dan hij zou willen. Met Vegetable Protein Marketing heeft Henk ervoor gekozen om het uitgeven voor een groot deel zelf in de hand te houden. Ik heb hem hierbij geholpen en bovendien het ontwerp van het boek verzorgd.
Het boek is uitgegeven via een online ‘self-publishing uitgeverij’, waarbij je zelf online de uitgave regelt. Naast het ontwerpen van de omslag en het binnenwerk heb ik ook dit zoveel mogelijk voor Henk uit handen genomen. Dankzij de keuze voor een self-publishing uitgeverij was Vegetable Protein Marketing al snel beschikbaar (ook op Amazon.com) en sluit het aan bij de meest recente ontwikkelingen.
Auteur: Henk Hoogenkamp
ISBN: 978-1466258631
Aantal pagina’s: 700
“Bram delivered some amazing work. He managed to turn a text only manuscript of 700+ pages into a professional yet pleasant to read book. [...] He is focussed on creating a balance between design and functionality that will be widely accepted by the target audience.”
(Peter Hoogenkamp – Tussenpersoon)